Je vaša výroba stále v prevádzke?
- Áno, vyrábame bez obmedzenia výrobnej kapacity.
- Prijali sme preventívne opatrenia na ochranu všetkých našich kolegov i vás, našich zákazníkov.
- V podniku funguje tím, ktorý raz za týždeň vyhodnocuje prijaté opatrenia a rozhoduje o ďalších krokoch s cieľom zabezpečiť neprerušené dodávky krmív.
Funguje príjem objednávok, resp. zákaznícky servis?
- Áno, zákaznícky servis funguje bez obmedzenia, a to v čase 6.30 h – 17.00 h.
- Objednávky prijímame štandardne e-mailom na adrese objednavky.krmiva@deheus.com, prostredníctvom našej aplikácie e-objednávky na eobjednavky.mojedeheus.cz alebo telefonicky na čísle +420 517 307 709.
Rozvážate svoje výrobky a kam?
- Áno, rozvážame po celej Českej republike, na Slovensku i v Maďarsku. Na dodávky krmív sa doteraz nevzťahujú žiadne obmedzenia.
Aké sú v súčasnosti dodacie lehoty?
- Voľne uložené kŕmne zmesi pre farmové chovy rozvážame ako obvykle, t. j. do 3 dní.
- Krmivá balené vo vreciach sa snažíme dodávať štandardne do 5 pracovných dní. Z dôvodu skokového nárastu dopytu či vysokého počtu skladaných paliet sa termín môže predĺžiť.
- Aktuálne informácie vám poskytne náš zástupca alebo zákaznícky servis (k 20. 3. registrujeme skokový nárast objednávok, keďže viac odberateľov sa predzásobuje).
- V prípade cezhraničných dodávok sa lehoty môžu predĺžiť pre čakanie na hraniciach.
Pracujú obchodní špecialisti?
- Áno, pracujú – buď prostredníctvom e-mailu alebo mobilného telefónu.
Je možné dohodnúť si s vami osobnú obchodnú schôdzku?
- Z preventívnych dôvodov sa snažíme obmedziť osobné schôdzky. Stále však existuje možnosť elektronickej či telefonickej komunikácie alebo videokomunikácie.
Aké opatrenia ste prijali?
- Všetky oddelenia pracujú. Zamestnanci, u ktorých je to možné, pracujú v režime homeoffice.
- Pri vstupe na pracovisko sa všetkým zamestnancom meria teplota. Všetky oddelenia sme rozdelili do 2 tímov/skupín, aby sme zabezpečili zastupovanie a minimalizovali prevádzkové obmedzenia.
- Používame ochranné prostriedky, t. j. rúška a rukavice.
- Zaviedli sme zvláštny režim vydávania obedov a priestorov jedálne.
- Pozastavili sme všetky hotovostné platby, tovar je možné zaplatiť prevodom.
- Zrušili sme všetky návštevy.
- Platí zákaz vstupu externistov do všetkých budov našich závodov.
- Našich vodičov sme vybavili ochrannými prostriedkami.
- V závodných priestoroch sme rozmiestnili prostriedky na dezinfekciu rúk.
Ako mám postupovať, ak som externý vodič?
- Pre všetkých prepravcov sme vydali Desatoro pravidiel, ktorými sa musia od okamihu príjazdu k nám riadiť.
- Všetky informácie sú k dispozícii hneď na vstupe. Používajte rúško a riaďte sa uvedenými pokynmi.
- Platí absolútny zákaz vstupu externistov do budov závodov De Heus a.s. Externisti majú pridelené samostatné WC v areáli závodu.